[ad_1]
ثبت شکایت از شرکت های بازاریابی شبکه ای
سامانه دبیرخانه کمیته نظارت مبادرت به راه اندازی بخش ثبت شکایت در ارتباط با کسب و کارهای فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای نموده است.
بر همین اساس اگر ظرف مدت 10 روز بعد از اعلام نارضایتی به شرکت، موضوع حل نشده باقی ماند با ارسال مستندات نارضایتی به سامانه دبیرخانه به نشانی
https://easnaf.mimt.gov.ir/fa/services/form_complaint/add/template/defaultTemplate/swd_id/104874/
و دریافت کدرهگیری امکان پیگیری نارضایتی فراهم می باشد.
#بازاریابی_شبکه_ای
[ad_2]
لینک منبع