زمینه چپ

تامین هزینه های سرطان توسط خیرین

فهرست عناوین

تامین هزینه های سرطان توسط خیرین

اگر در تامین هزینه های سرطان دچار مشکل شده اید توصیه می کنم تجربه حاضر را مطالعه کنید شاید به دردتان بخورد، آن دسته از بیماران سرطانی که نیازمند داروهای خاص هستند گاه و بیگاه با هزینه ها و مخارج سرسام آوری رو برو می شوند که پرداخت آنها با شرایط اقتصادی حال حاضر برای هیچ خانواده ای مقدور نیست و بدون کمک هزینه خیرین شاید نتوان تمام هزینه ها را تامین نمود در ادامه تجربه ای در این خصوص را با شما به اشتراک می گذارم تا اگر به دنبال تامین هزینه های سرطان توسط خیرین هستید بعنوان یکی از راهکارهایی که قبلاً پیموده شده شما نیز آنرا امتحان نمایید.

 

چرا تامین هزینه های بیماران سرطانی مهم است ؟

در اواسط سال 1401 متوجه شدم یکی از اقوام دور که در شهرستان هستند درگیر سرطان شده اند و برای انجام آزمایش های بیشتر به شهر مشهد آمده اند، مدتی گذشت و برای ادامه مداوا به شهرستان خودشان برگشته بودند تا اینکه یک روز طی تماس تلفنی فرزندشان با من متوجه شدم به دنبال نوع خاصی از آمپول هستند که در شهرستان مورد نظر تقریباً حدود 5 میلیون در داروخانه ها فروخته می شود اما ایشان عنوان کردند اگر فرد آشنایی در داروخانه های مطرح مشهد داشته باشیم با حدود یک میلیون تومان می توان آنرا تهیه کرد.

من نیز با یکی از دوستانم به نام سعید تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم اما سعید پس از پیگیری هایی که انجام داد اظهار داشت این موضوع با آن شیوه ای که گفتند صحت ندارد اما موسسات خیریه ای وجود دارند که طرف حساب برخی داروخانه ها هستند و اگر نامه از سوی این موسسات داشته باشیم می توانیم حتی بصورت رایگان آمپول ها را تهیه نماییم.

 

موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس

با پیگیری فرزند بیمار سرطانی و ارتباط با یکی از اقوام دورشان در بیمارستانی که پرستار بخش بودند موفق شدند برگه ای متعلق به موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس تهیه نمایند که در آن می بایست سوابق بیمار توسط بیمارستانی که در آن بستری بودند و یا پزشکی که در بیمارستان تجوزشان کرده بود تکمیل، مهر و امضا شده سپس بهمراه مدارک ذیل به دست مددکاران موسسه برسد تا کمک هزینه بیمار سرطانی تامین شود. مدارک مورد نیاز در مرحله اول عبارتند از :

کپی از تمام آخرین مدارک پزشکی – نسخه و پیش فاکتور از داروی گرفته نشده – نامه تخفیف از معاونت درمان، صفحه اول دفترچه و در صورت مستاجر بودن کپی از قولنامه منزلشان که پس از ارائه مدارک در کمتر از یک هفته به آن رسیدگی و نتیجه اعلام خواهد شد.

شماره تلفن موسسه 05138022911 و کانال تلگرام موسسه برای دریافت اطلاعات و فرمها عبارتست از @asibpazir_toos

 

داروخانه های طرف قرارداد موسسه در مشهد

داروخانه دکتر نوری فرد واقع در میدان بیمارستان امام رضا (ع) تلفن 3145
داروخانه 22 بهمن واقع در نبش خیابان دانشگاه 16 (جای پارک خودرو به سختی گیر میاد) تلفن 38598015
داروخانه ایران واقع در سه راه جم تلفن 38544740
داروخانه دکتر طیرانی واقع در بزرگراه میثاق، میدان میثاق – میثاق 19 تلفن 35226476
داروخانه دکتر مقربی بین چهارراه دکترا و میدان شریعتی (تقی آباد) تلفن 38427627
داروخانه دکتر دهستانی واقع در کوهسنگی 6 تلفن 38556020

لازم به توضیح است اگر دارو در داروخانه دکتر نوری فرد و یا داروخانه 22 بهمن موجود باشد، شامل تخفیف از معاونت درمان خواهد بود.

 

چرخه همکاری و همدلی را متوقف نکنیم

در پایان این نکته را یادآور می شوم ممکن است از این طریق به نتیجه مطلوب نرسید ولی حتی المقدور یکی از راه ها و روشهای شناخت خیرین را شما نیز تجربه خواهید کرد و مطمئن باشید این تنها راه حل ممکن نیست و افراد و موسسات زیادی هستند که با ارائه مدارک قانونی و بررسی صحت آنها حاضر به همکاری در امور خیر خواهند بود بنابراین شما نیز اگر تجربه متفاوتی در این زمینه دارید در پایین همین صفحه بخش نظرات آماده دریافت آن و پخش برای عموم در این صفحه می باشد.

إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُوْ (سوره فصلت آیه 30) کسانیکه گفتند پروردگار ما یگانه است و سپس استقامت کردند … با اطمینان به اینکه خداوند قادر متعال یاری دهنده همه ما است.

جواد عباس پور
جواد عباس پور

در سال 1385 و پس اخذ مهندسی نرم افزار مجموعه دهکده دانش و فناوری را تاسیس نمودم تجربه های بسیاری در زمینه برنامه نویسی، طراحی وب، سئو و دیجیتال مارکتینگ کسب کردم و پروژه های فراوانی در زمینه های متعدد انجام دادم، سپس با انگیزه مشاوره در رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار فارغ التحصیل شدم. اکنون علاوه بر حوزه فناوری اطلاعات در امور مشاوره، آموزش، تدریس و پژوهش نیز فعالیت های مستمر دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *