زمینه چپ

آیا فالگیری خوب است ؟ فال گیری توسط دختر خانم!

فهرست عناوین

آیا فالگیری خوب است ؟ فال گیری توسط دختر خانم! اگر تابحال با موضوع فالگیری مواجه شده باشید اولین ذهنیت از این فعالیت احساس کلاهبرداری است زیرا با این اوضاع نابسامان اقتصادی افرادی سودجو همیشه به دنبال کسب درآمد از راه های نابهنجار بوده و هستند ولی فارغ از اینکه فالگیری می تواند واقعیت زندگی یک شخص را فقط پیش بینی کند اما در زیر لایه هایی از آسمان این شهر هستند افرادی که با نام فالگیری قصد همراهی و همدلی دارند و نیت آنها گوش دادن به درد و دلهایی است که با روشهای اصولی و علمی قابل حل هستند مانند اتفاقی که با تماس گرفتن به شماره زیر برای من افتاد و داستان آنرا در ادامه توضیح خواهم داد.

اصلا فال گیری پیش بینی است یا پیش گویی ؟

قبل از اینکه به اصل داستان بپردازم این نکته را میخواهم روشن کنم که فال گیر یک فرد پیش گو نیست بلکه صرفاً می تواند چیزهایی را پیش بینی کند و اصل پیش بینی بر تجربه بنا نهاده شده زیرا وقتی شما مثلا دختری 20 ساله باشید حتما رفتن به دبیرستان را تجربه کردید! حتما دوران مدرسه و چالشهای آنرا که امروز با نام نوستالژی نیز مطرح می شود گذرانده اید و پیش بینی آن کار دشواری نیست اما اینکه چه روحیاتی دارید و با این روحیات دچار چه مشکلاتی خواهید شد نیازمند مطالعه خصوصیات اخلاقی سن شماست.
کتابهای فراوانی در این زمینه وجود دارند اما پاسخ به این سوال که چرا فقط می توان پیش بینی کرد و امکان پیشگویی بهیچ عنوان وجود ندارد ؟ زیرا پیشگویی یعنی تسلط بر آینده که نیازمند تسلط بر زمان است و تا کنون هیچ قانون فیزیک یا متافیزیکی نتوانسته بر زمان غلبه کند و پا را فراتر از زمان حال بگذارد مگر اینکه وحی صورت گرفته باشد آنهم صرفاً در کتب آسمانی به آنها اشاره شده است.

 

شروع یک تماس با دختر فالگیر جوان

فالگیری توسط دختر خانم! مانند هر روز مشغول انجام فعالیت های روزانه در دفترم بودم که تلفن زنگ خورد و پس از پاسخ دادن به آن متوجه شدم یکی از همکاران قدیمی است که حدود 12 سال پیش در شرکتی مشترکاً فعالیت می کردیم اکنون تماس گرفته و سوالی در خصوص یکی از همکاران دیگرمان دارد و جویای حال وی شده است.
من نیز کنجکاو شدم و علت را جویا شدم، پاسخ شنیدنی و قابل تامل بود چون مشکلی برای آن همکار دیگر بوجود آمده بود که اصلا انتظار آنرا نداشتم اما جالبتر اینکه پرسیدم چرا تو پیگیر حالش هستی و گفت مدتی است دوره هایی را شرکت می کند که بواسطه آن بتواند مشکلات مردم را حل کند و در مقابل درد و دلهای فراوان آنها راهکار ارائه دهد.

 

آیا فالگیری خوب است و میتوان اعتماد کرد ؟

یکی از کسب و کارهای رایج در کشورهای توسعه یافته و غربی هم صحبتی با مردان و زنان تنهایی است که یا به دلیل نداشتن پشتیبانی به دنبال هم صحبت می گردند و یا به دلیل کهولت سن کسی فرصت شنیدن حرفهای آنها را ندارد و همین امر باعث شده است تا شرکتهای اینترنتی اقدام به جذب نیروی هم صحبت نموده تا به ازای دریافت مبلغی در ساعت، به صحبت های مخاطبشان گوش کنند و دلداری دهند.
اکنون همین امر در تهران نیز اتفاق افتاده است و فشارهای روز افزون اجتماعی، اقتصادی و روحی باعث تنگی خلق بسیاری شده تا بهانه ای برای یافتن هم صحبت باشد از همین رو مراکزی به نام فالگیری راه اندازی شده اند که ماهیت آن در اصل هم صحبتی و همدلی و ارائه راهکار است تا اینکه بخواهند فالگیری کنند که برای عده ای این نوع فالگیری خوب است زیرا بدون اینکه فرد را بشناسند فقط از طریق تلفن اقدام به ارتباط کلامی نموده و درد و دل می کنند.

 

برای مشکلاتم به فالگیر مراجعه کنم یا مشاور ؟

مطمئناً مراجعه به مشاور بسیار بهتر و قابل اعتماد تر از مراجعه به فالگیر است زیرا جایگاه مشاور تثبیت شده و دارای مجوزهای لازم می باشد تا اگر خطایی سر زد بتوان پیگیری نمود پس فالگیری توسط دختر خانم به چه منظور است ؟ قطعاً بسیاری از افراد راه حل مشکلات خود را می دانند اما فردی را پیدا نمی کنند تا برای ادامه مسیر به آنها روحیه دهد بدون اینکه بخواهد از خصوصیاتشان سوال کند یا آنها را بشناسد یا نصیحت کند و زخم زبان بشنود بنابراین اگر از این دسته افراد هستید که مشکلات را می دانید و حتی راه حل های دست و پا شکسته آنرا نیز بلدید و صرفاً گوش شنوا می خواهید که درد دل کنید مشکلات را با خانم مسلط به  فال گیری در میان بگذارید.

 

شماره فرد مسلط به فالگیری و مطمئن میخواهید ؟

شاید اکنون فهم عنوان این مقاله که نوشته آیا فالگیری خوب است ؟ یا فال گیری توسط دختر خانم! برای شما راحت تر شده است بنابراین شماره تماس یک دختر مسلط به فالگیری و مطمئن را که با اجازه خودشان صورت گرفته اینجا می گذارم تا اگر تمایل داشتید تماس بگیرید و فال بگیرید و صحبت کنید و راه کار بشنوید زیرا او فرد مستعد، مسلط و مطمئنی است که با علاقه و اشتیاق این کار را انتخاب نموده، به تنهایی کار می کند و با تمام مشکلات و سختی هایی که این کار بعنوان یک سنگ صبور دارد همه را به جان خریده و با شجاعت تمام مشتاق تماس افرادی است که بتواند گرهی از کارشان باز کند
در صورتیکه تماس گرفتید و یا نظری داشتید در قسمت نظرات حتما مطرح نمایید.

جواد عباس پور
جواد عباس پور

در سال 1385 و پس اخذ مهندسی نرم افزار مجموعه دهکده دانش و فناوری را تاسیس نمودم تجربه های بسیاری در زمینه برنامه نویسی، طراحی وب، سئو و دیجیتال مارکتینگ کسب کردم و پروژه های فراوانی در زمینه های متعدد انجام دادم، سپس با انگیزه مشاوره در رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار فارغ التحصیل شدم. اکنون علاوه بر حوزه فناوری اطلاعات در امور مشاوره، آموزش، تدریس و پژوهش نیز فعالیت های مستمر دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *